Záruka a reklamace
Kromě zákonné 2 leté záruční lhůty se na výrobky Amway vztahuje 90denní záruka spokojenosti od data nákupu
Pokud nejste zcela spokojeni, vraťte prosím výrobek do 90 (devadesáti) dnů od data nákupu dle Pokynů k vracení výrobků.
90denní záruka spokojenosti zákazníka společnosti Amway se nevztahuje na:
-
výrobky, které byly při běžném domácím používání použity pro jiné než určené účely, popř.
-
výrobky, které byly záměrně poškozeny nebo nesprávně používány.
Po uplatnění záruky se záruční doba neobnovuje ani neprodlužuje.
Záruku spokojenosti nelze uplatnit v následujících případech:
a) V případě, jestliže byl výrobek použit na jiný účel než byl uvedený v popisu o výrobku.
b)V případě, že jste ho záměrně poškodili.
c) V případě, že společnost Amway uvedla při distribuci přesné období na vrácení.
d) Záruka spokojenosti se nevztahuje na prázdné obaly (vyžaduje se 1/3 obsahu výrobku).
Reklamace se provádí dle našich obchodních podmínek:
- V případě reklamace zboží můžete využít bezplatné doručení k nám na sklad - stačí nám napsat na info@kvalitni-nakup.cz jaké zboží reklamujete a z jakého důvodu a my pro zboží zašleme kurýra nebo zajistíme odeslání zpět skrze společnost zasilkovna.cz
- Reklamované zboží nám zašlete na adresu Hedvika Laštovicová Kulišťáková, Kulturní 1770, 75661, Rožnov pod Radhoštěm
- Fakturu a reklamační formulář je také možno zaslat samostatně elektronickou formou na adresu info@kvalitni-nakup.cz spolu s trasovacím číslem vráceného zboží.